tirsdag 19. oktober 2010

Murmeldyret Stine

Nå har jeg snart vært en uke hjemme sykmeldt.. Kan ikke si jeg kjenner noe forskjell.. Igår gikk jeg bare rundt som en zombie rett å slett.. Noe som går veldig mye utover Christoffer. jeg kjefter og styrer å det virker som jeg rett å slett er skikkelig pisst off!
Han fikk merke det isåfall for han begynte å spørre hva det var fornoe om jeg var sur på han .. Brukte nesten hele dagen på å sove i går, eller sov i duppene til William som varte i 3 timer til sammen og sovna nesten på badegulvet da jeg lå å varmet meg der en halvtime og la meg 9-10 i går kveld.. Det er virkelig ikke meg altså.. Så jeg håper i morgen at de finner ut hva som feiler meg eller sender meg på røngten.. Jeg gidder ikke å gå slik som dette.. For det første å ikke vite hva som er gærnt og det andre det at jeg mister så mye av jobb.. Jeg regner med at lærlingtiden min blir forlenget for jeg har nesten vært borte fra jobb i en måned.. Irriterende for det er altid slik at jeg skal slite med alt.. husker da jeg gikk tredje året på skjetlein.. jeg begynte året der ved å være syken måned.. Da jeg var gravid fikk jeg diabetesen og var mye borte fra skolen.. Og nå.... Jo nå har jeg begynt lærling året med å sjangle i snart 3 månder.. Er det rart jeg er lei?
Lurer på om immunforsvaret er litt fucket etter at jeg var gravid.. For jeg bruker ikke å være slik.. Sove flere timer om dagen er ikke helt meg..
Nå er jeg klar for en dupp sammen william så snakkes:)

4 kommentarer:

  1. Hei! Fant den nye bloggen din :)

    Pleier ikke å la henne sove noe etter klokken fire, for da er hun våken til ni tiden på kvelden. Og sover verken noe bedre eller lengre om morningen. Testet det ut, og det ga dessverre ingen bra resultater, hehe.

    Så hun legger seg mellom seks - halv åtte, og pleier å sove til seks - åtte om morningen. Den siste uken har jo vært ekstrem, siden hun har begynt å våkne midt på natta osv! Får bare håpe på at det er disse dummene tennene som snart er ute, slik at hun ihvertfall sover og er litt urolig, enn å våkne hele tiden :)

    SvarSlett
  2. Det var da Frk Haga ;) Så etterpå at jeg var logget på med google konto!

    SvarSlett
  3. Her i huset er også mannen ganske dårlig til å ta initiativet, og han trekker seg heller unna når det mye bråk og skrik! Så når hun våkner på nettene, pleier han som regel å legge seg på gjesterommet. Noe som gjør meg enda mer pissed, siden jeg da blir alene om problem! Fortjener han mer søvn enn meg bare fordi han skal på jobb dagen etter? Den diskusjonen har vi mye :P

    Julie ligger også mye å skriker i senga. Med engang hun ser senga så hyler hun som bare det. Heldigvis har vi en musikkdukke som hjelper ganske mye. Setter på den når jeg går ut, og den roer henne ned. Men hun kan ligge og skrike i hva som føles i en evighet... Hvordan skal man lære de å verdsette søvnen mer? Hehe.

    Her har vi alltid en periode som varer i noen uker. Så noen uker går alt greit, og så kommer det noen uker hvor alt bare bli kaos med søvnen. Hun har faste kveldsrutiner og legging, så det er ikke noe problem. Det er bare noen dumme sammenhengede søvnen hun skal krange så mye med...

    Jo, har William begynt i barnehage? Julie begynner om en måned! Tiden går fort!

    SvarSlett
  4. Så bra at det er noen der ute, hehe!

    SvarSlett