lørdag 30. april 2011

trivsel!

William hopper trampoline for førstegang!


De siste dagene siden påske har vært magisk! Finværet har regjert og man har jammen blitt litt brun eller rettere sagt rød :P Jeg har benyttet vær eneste time der jeg kan sitte å sole meg når William har sovet. Funker knall, setter meg som regel i dissa mi en slik en hengekøye disse og der hender det tilåmed at jeg sovner :P Så altså den er sykt god å sitte i;)
Dagene går til å nyte vært eneste minutt ute i finværet. Er ikke alltid vi går inn engang etter jobb og du det er deilig!



2 kommentarer:

  1. Næh, så arti... lillemann på trampoline - fantastisk :-)

    Vi, balder og jeg, prøver også å nyte finværet og stikker til skogs så snart jeg er ferdig på jobb. Våren er hærlig :-)

    klem fra Balder, "pusen" Siva og mæ

    SvarSlett
  2. Koselig med finvææær! :D
    Glede mæ te å træff dæ imårra! :))

    SvarSlett