mandag 31. mars 2014

Gårdsbesøk på Voll Gård

Sender med noen bilder av dagen i dag.. Bilder sier mye mer enn ord! Prøver å skjerme de jeg jeg har vært ilag med i dag. Me det er jo min gode familie så så lenge jeg og min famile kjenner igjen hvem det er så går det bra. Opplevelsene er det samme.

Har fått i sesongkort på Voll Gård så det må brukes.Voll Gård er en 4H gård der det er basert på frivelighetsarbeid tror jeg. Sjekk ut siden derres om du er interessert.  
www.vollgard.no 
 Snakket med familien i går å planla tur. Endte opp med å være der i 3 timer og vi har kost oss masse. 

Da jeg kom hjem var jeg helt kaputt. Sov i 2 timer mens lillegutt så på Skjønnheten og udyret ;-)

Blodsukkeret har foresten holdt seg på rundt 7 i hele dag. Noe som er bra siden det ikke har ligget så langt nede på lenge.  Skal prøve å legge meg med et blodsukker på 6.9 nå. Har vært litt slik at jeg har "seiiiifaaa" den med å legge meg med sånn halveis høyt blodsukker. Og har hørt at det er ikke bra med tanke på senskader seinere i livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar