lørdag 9. oktober 2010

årets første dag tilbringt på soffaen ;)

Da er årets første dag nesten over og jeg har ikke gjort noe annet enn å ligge på soffaen. Sto opp rundt klokken halv 2 og satte meg rett i soffan..
Nyttårsaftenen i går gikk supert, vi begynte dagen hjemme hos meg og chriss sammen med min famile. Der vi spiste kalkun og fløtegratinertepoteter men masse tilbehør, maten var sykt god og jeg klarte å ikke få kalkunen tørr i år å;) med et godt sammarbeid fra mamma og storesøstern min;)
Kvelden gikk kjempefort så vi rakk bare å spise maten før vi måtte dra til svigers for å se på rakketene. Kvelden var skikkelig bra rett å slett jeg koste meg fælt der jeg satt med den store magen og de store plattfota, vannet i fotene får fotene mine til å se ut som to stokker med de valkene på..
Har aldri opplevd noe så ekkelt enn det å ha vann i fotene, vær morgen når jeg står opp og går og steller meg dovner fotene mine bort og begynner å prikke som bare juling, så jeg setter meg rett i soffaen og setter fotene høyt oppe slik at vannet "renner"ntilbake der det skal være.

Igår på nyttårsaftenen var det fullmåne og i følge min mor og andre kilder:P Så er det sagt at fullmånen skal gjøre noe med de som går gravide nær termin at man kan begynne å føde eller noe sånt har jeg hørt. Kan ikke si jeg merket så mye annet enn at lillegutt var skikkelig aktiv, han rørte seg omtrent heledagen noe som var utrolig godt syns jeg, mens i dag igjen så er vi tilbake til den nesten ikke aktiv gutten sånn som han bruker å være eller røre seg da.. Han rører seg liksom men ikke like mye som han gjorde i går. skulle nesten tro det skulle skej noe men det er jo egentlig litt for tidlig da.. har jo fortsatt en måned igjen, men er vi heldige skjer det noe om to uker, det er lov å håpe er det ikke?
Men jeg må si hadde det ikke vært for den diabetesen så har jeg troen på at jeg hadde villet gått en uke overtid(tror de i trondheim bare får gå en uke overtid..)

men vi blogges seinere ;) skal kose meg litt lengre i soffan denne dagen så får vi ta en rydding i morgen mye søppel som må hives her nå altså, søppeldunken er jo full her ute, vi å de som bor oppe fyller den opp så for at jeg snart skal si fra at de må skaffe seg litt større søppelbøtter:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar