lørdag 9. oktober 2010

årets siste dag!

Da er årets siste dag kommet, og dagen kommer til å bli husket som en dag med små spark fra lillegutt, nyttårsmiddag hjemme hos megog Christoffer for første gang, oppsending av raketter hjemme hos svigers, og masse god mat!
Året her kommer nok til å bli tatt i mot mye bedre enn alle de åra jeg har opplevd for i dag er det nemelig 36 dager igjen til lillegutt kommer viss han ikke kommer før da;P
Det hadde vært noe det;)
Jeg veit jo at enten kommer han om 36 dager eller 38, for jeg blir nemelig satt i gang den 8.februar viss han ikke kommer innen 6. Men med mitt håp så kommer han tidligere enn det.
I morrest når jeg våknet syns jeg det kjentes ut som om magen hadde sunket litt å. Det er jo kanskje litt tidlig tenkte jeg da..
Men i går sa min mor at det er et "sagn" eller hva jeg skal kalle det at når det er fullmåne så vil det virke inn på meg slik at kanskje vannet går.. Syns det hadde vært litt skummelt da men:P
Om det hadde bare holdt seg noen dager til så hadde det vært bra.

Sitter foresten på enliten søt pc som jeg har fått lånt av min kjære søster, den er jo så søt, såvidt jeg har plass til henderne mine når jeg skriver og det er utrolig vanskelig å venne seg til å skrive med den;p

Skriver en liten statusrapport siden at jeg blir 35 uker idag :D bare 5 igjen :D

# Termin: 6.februar eller 8.
# Kjønn: gutt
# På vei: 35 akkurat
# Igjen til termin:
36 dager, 5 uker ca
# Gått opp siden første kontroll:
8 kilo , der 2 av de er omtrent bare vann:O
# Strekkmerker:
Jupp, har fått det
# Vann i kroppen:
Jepp, har kommet de siste ukene i fotene
# Tungt:
Begynner å bli tung, men føler ikke det er så sinnsykt tungt, bare litt mer ubehagelig å komme seg ut av seng og sofffa
# Spark:
Ja:D sparker masse i dag kjenner jeg, tar i slik at jeg kan omtrent se at brystet mitt blir dyttet på..
# Pakket sykehusbag:
Nope ikke ennå, må nesten vaske litt babytøy først;D
# Matkikk:
Ikke noe spesielt, har bare fått smaken på mat jeg ikke har smakt på før:P
# Hode festet:
Jepp, ligger godt ned med hode og har gjort det i noen få uker nå;)
# Fødselsforventninger:
Gleder meg masse til å kjenne den smerten:P jo det er faktisk helt sant, gleder meg som bare juling til fødselen, får jo prøvd noe nytt:P Neida jeg har ingen store forventninger å tar alt som det kommer
# Er babynavnet klart:
# Så å si ja, men navnet veit vi jo ikke om det passer til lilegutt da, det får vi jo bare se på når han kommer, men vi har et navn klart isåfall;)

Så nå er vel det eneste jeg kan si å ønske dere alle et godt nyttår for jeg regnerikke med at det blir noen flere blogger dette året:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar