søndag 10. oktober 2010

Begynner på skolen i morgen, Chriss starter pappapermisjonen i morgen...

Påsken 2010 er over og her sitter vi. Vi har bare en uke igjen i denne leiligheten så flytter vi til den nye. Og vi gleder oss så sinnsykt! Blir godt å komme til noe nytt å bare begynne på nytt igjen i den leiligheta.

For to dager siden kom vi hjem fra en 3 dagerstur oppi Tydalen hos Williams oldefar (Chriss sin farfar) Vi har kost oss masse oppi der, det ble scootertur med grilling og masse godt selskaps så vi har kost oss masse. William har fått sovet masse ute i vognen sin og blitt sendt rundt i alle fangene til folka som var der.
Den ene dagen da jeg satt oppe på badet og stelte han så hadde han plutselig snudd seg fra ryggen til magen, jeg skjønte ingenting jeg plutselig lå han en halvmeter unna der jeg la han ned.. Ellers så har han snakket masse de dagene vi var borte , jeg å William hadde mange lange samtaler vær kveld;)

Begynner på skolen i morgen foresten. Jeg har bestemt meg for å gå ferdig skolen i år. Så det vil si at Christoffer går ut i pappapermisjon i morgen. Han har 30 uker permisjon. Hadde situasjonen vært annerledes ville jeg tatt permisjon til januar, men i det at jeg bør komme meg fortest mulig ut i jobb slik at vi kan flytte til noe eget gjør at Christoffer tar over permisjonen min. Så jeg går ferdig skolen nå å begynner som lærling til høsten forhåpentligvis;)
Men nå må jeg nesten legge meg, har en stor dag foran meg i morgen.
Er jo nesten som å begynne på skolen på nytt igjen dette.. Men gruer meg noe forferdelig til å være bort fra vennen min da:/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar