søndag 10. oktober 2010

noen nye bilder, og noen "gamle"

Nå har det nesten gått en uke siden jeg begynte på skolen å det er en etterlengtet helg som har kommet.. I dag eller i morgen flytter vi, å jeg gleder meg masse ;D Syns leiligheten var så søt, men liten da.. men det gjør vel ingenting..;) vi klarer oss.. Vi er jo bare bortskjemt med den leiligheten vi har nå så..

Det går foresten veldig bra med det å gå på skolen, virker som om Chriss takler det godt å være hjemme og jeg syns det går bra med meg å . Lenge å vente på å få sett lillegutt men det er fantastisk å komme hjem til han om dagene.. Må bare ta han opp å kose med han når jeg kommer hjem;)

For tiden sitter jeg med en skole oppgave der jeg skal skrive om sosialisering. Litt vanskelig oppgave, men tror det kommer til å gå bra når jeg først begynner å skrive..

Ellers så sender jeg med noen bilder av vennen min;)

Superhelten til sin mor og far;) Lurer på om han kommer til å bli bokser

Slik var han da han fikk vaksinen.. 3 måndersvaksinen gikk faktisk veldig bra, eller selvsagt skreik han da han fikk den men 5 minutt etterpå så sovnet han.. Resten av dagen sov han mye men da han våknet skreik han seg helt tom.. Helt rød i ansiktet og viste ikke helt hva han skulle gjøre, bare det å legge han på stellebordet var vondt tydligvis.. Så denne dagen gikk til å gå rundt med han i henderne hele dagen og måtte vugges i søvn omtrent..

Fant noen "gamle" bilder fra da han var mindre.. dette bilde var en kjent positur i begynnelsen, jeg sovnet altid etter amming.. amming gjor meg utrolig trett..

Fra den tiden da alt var for stort:P



Siste bilde her er tatt en time før riene mine begynte, ser klokken var 8 på bildet her.. riene begynte 9 og William var ute halv tolv samme kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar