lørdag 9. oktober 2010

bekymret .... :/ veit ikke hva jeg skal gjøre...

Off, ting går virkelig ikke mine veier for tiden..
Siden sist fredag har jeg slit med smerter i nedre del av magen.. Er jo 23 uker på vei så ja jeg er bekymret.. I helgen som hva hadde jeg såpass vondt at jeg lå i fosterstilling, men så ble det litt bedre , men i morrest ble det vondt igjen.. Det er jævlig.. Det er som om når jeg går på do at noen rett å slett tar rundt blæra mi å presser ut den siste dråpen.. Den er jo "grei" siden jeg har urinveisinfeksjon selv om det er vondt.. Var et helvete rett å slett å gå på do i morrest, men så tapper som jeg var dro jeg på skolen å der har vi egentlig ikke gjort noe så jeg tilbringte dagen i en ambulanse seng( er ei ambulanselinje på skolen så jeg lånte trilla til de..)
Det hjalp bedre å ligge, for når jeg satt virket det som om alt ble klemt flat.. Ringte legekontoret og hun sa at det kunne være kynnere eller rier, og hvor skummelt er det ikke å gå med rier i ei uke ?
Jeg er bekymret.. Noen som har vært borti noe lignende ?
Når jeg får sånn vont så er det som om noen dytter og roter bortimagen min til en sånn stikkende smerte.. :(:(

Var til legen i går og han trodde det hadde noe med urinveisinfeksjonen men jeg mener det ikke skal være så vondt utenom når jeg tisser da..:/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar