lørdag 9. oktober 2010

Kunne egentlig blitt ei husmor jeg..

Å være husmor er faktisk ikke så værst..

Idag våknet jeg sånn omtrent med at lillegutt sparket meg i blæra, noe som ikke var så hyggelig siden det egentlig er ganske ubehagelig.. Men etter at jeg hadde kommet tilbake å lagt meg litt til i senga for bare å kulen begynte han å sparke mye, noe som er sååå deilig!

Idag har jeg vært en husmor uten like, vasket klær, gått en tur på butikken å kjøpt sånn at jeg kunne bake.. Så nå har jeg faktisk satt en brød deig og er på vei til å sette en grove rundstykker deig.. Så nå blir det hjemmelaget mat fremover;) Ellers går jeg å rydde mye nå, ikke at jeg føler jeg kommer noen vei , men jeg vil så gjerne finne plass til alt.. Alt ligger liksom litt her å der, det blir liksom aldri ryddig.. Noe som irriterer meg masse, men mye av det er pga. fuglene for de roter fælt og det ser liksom ikke så ryddig ut når de bare står der på en benk..
Men men, nå er det søren ikke lenge til lillegutt kommer, litt over 3 måneder ca og det er søren ikke lenge til så nå skal jeg sende inn sånn papirer om engangsstønad og sånn så kommer det penger inn på kontoen om en måned også er det bare å begynne med baby shoppingen ;D ååå jeg gleder meg ;D

Magen har foresten blitt veldig stor å grei fortiden :P grei å bruke som bord ;)

sdc12626

Er nå i uke 25 på torsdagen nå og tiden går så sykt fort, jeg blir nesten litt satt ut enkelte ganger..
3måneder igjen og de håper jeg går mega fort :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar