lørdag 9. oktober 2010

Ny kontroll på sykehuset igjen ;)

I dag har jeg vært på sykehuset en tur på kontroll for sv.skaps diabetesen, det gikk egentlig utrolig bra tror jeg.. Eller jeg satt jo så å si bare der å hørte på hva hun sa men.. Uten om det at jeg må ta to sprøyter istede for en om morgene nå.. Verdiene var litt høye om morgenkvistene så hun ville at jeg skulle begynne med et hurtigvirkende insulin.. Så nå er det to sprøyte stikk om morgen å en om kveld, men jeg føler det egentlig skal gå vedig bra da;)

Så da blir det flere blåmerker om dagene, jeg får begynne å stikke meg i låret istede for magen for det begynner å bli litt stramt rundt magen.. Merket at jeg hadde fått noen blåmerker på magen i går, men det går da bort;)

Ellers så begynner jeg å bli snufsette og har vond hals, men det går forhåpentligvis over snart;)

Min venninne Stina fikk en sønn den 18/10-09, gleder meg til å se han ;)

Må si jeg ikke er helt i formen så jeg har egentlig ikke så my skrivelyst, pluss at jeg sitter å ser på True Blood som jeg har blitt litt hekta ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar