lørdag 9. oktober 2010

Svakere spark..........?

Joda helga kom den å, selv om jeg så å si har hadd helg siden uke 42.. Etter at jeg kom hjem fra Toten turen følte jeg meg ikke så bra etter at dagene gikk, halsen var småvondt og nå de siste dagene så har jeg begynt å få det press over blæra igjen pluss at jeg syns lillegutt har blitt mye roligere igjen.. Veit ikke om det er pga at han har fått et søvnmønster eller ikke men syns ikke sparkene er like sterke som før..

Noen som veit hva jeg burde gjøre ?

Lurte på om jeg skulle ringe legen på mandag og spørre om de kunne gjøre noe eller vente til jeg skal på jordmorkontroll på torsdag.. Jeg kjenner jo at han rører på seg men sparkene er så svake forskjell til før syns jeg.. Eller er det bare jeg som er litt for bekymret..? Jeg er jo førstegangsfødende så jeg er jo veldig usikker rett å slett..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar