lørdag 9. oktober 2010

Lillegutt har det supert, ultralyd om to uker :D

Etter sist innlegg har lillegutt sparket i et sett, det var en stund jeg syntes at han sparket lite.. Men etter å ha vært hos jordmor der hun sier at det sannsynligvis er på grunn av at morkaken ligger foran magen så skjønner jeg det litt mer..
Fikk også en ekstra ultralyd til igjen som jeg skal ha når jeg er i uke 28. det vil si om 10 dager ca.. Gleder meg masse til den dagen;) Blir godt å se han igjen å se etter hvor stor han har blitt;)

I denne uken har jeg jobbet på utplasering på en barnehage som ligger ikke så langt unna oss. Jeg må si det jeg elsker plassen! Bor vi fortsatt her på byåsen når lillegutt skal i barnehagen så skal han definitivt begynne der.
Barnehagen er en grønn barnehage vil jeg si, den er bevist på at ungene skal være ute i friluft, dyrke grønnsaker være i skogen å passe på miljøet å være bevist på å ikke ødelegge naturen å la den være slik den var før de kom dit..
Jeg klarer liksom ikke å beskrive den så godt, men jeg elsker plassen og er storfornøyd med de som jobber der så lillegutt har en fremtidlig barnehageplass der viss han får plass, barnehagen er nemelig veldig ettertraktett her på byåsen;)

Ellers vokser magen syyyykt for tiden, har lagt på meg 5 kg hittil og jeg er 26 uker bare, så jeg er storfornøyd!
Var hos jordmor i går og hun sa alt var så å si bra selv om det var utslag på urinen min igjen. var på L3+ igjen, men det er vist vanlig hos meg.. Fikk levert urinprøven til legen siden jeg skulle en tur til Klæbu den dagen. der gjorde den ikke noe spessielt utslag. Så jeg skal ringe legen min på mandag bare for å høre, for det er jo fortsatt vondt å tisse for å si det slik.
Magen vokser som den skal ligger innenfor den grønne linjen på vekstkurven men gjør noen hopp noen ganger , men det spørs jo hvordan det måles, eller hvem som måler..

Fikk beskjed i stad om å legge ut magebilder så da får jeg gå å ta noen bilder;) så kommer de etterhvert i kveld;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar