søndag 10. oktober 2010

dåp overstått og endelig har jeg tittelen som Barne- og ungdomsarbeider ;)

aaaaah, livet er herlig.. Dåpen er unnagjort, jeg har stått på skolen så jeg er nå en barne- og ungdomsarbeider..
Det begynner å ordne seg for meg! Sliter fortsatt med det at jeg er sliten men håper det ordner seg snart.. Neste uke skal jeg til legen igjen å ta den glukosetesten,.. Håper ikke den slår ut slik den gjorde sist.. Da var verdiene 7 og de skal ligge på 4,5-5,5.. blodsukkeret altså.. Satser på at alt ordner seg for meg at jeg slepper å gå på diabetes medisiner eller noe sånt.. Det ordner seg satser jeg på ;) Dåpen gikk foresten kjempe bra.. William sovnet da vi skulle frem å da jeg skulle løfte han opp så man hode bare bekke over til den ene siden pga at han var så slapp i fisken da han sov :P Ble litt latter i salen av det ;P
Ellers hadde jeg eksamen i dag.. Jeg har nå tittelen barne -og ungdomsarbeier. Må jo ha fagbrev først selvsagt.. Men er fortsatt utdannet det så jeg kaller meg selv det nå :P
Sleit en del med eksamene i begynnelsen med litt angst.. Hode mitt ble helt blankt å jeg nedte opp med å bli frustrert å begynne å gråte.. Men i dag på eksamen gikk det veldig bra.. Gikk dårlig på gruppefremvisningen men det individuelle gikk bra.. Jeg pusta ut å fikk sagt noe om alle lærerplan målene..Endte opp på en 3 men er strålende fornøyd , for jeg har jo ikke akkurat vært tilstede så mye på skolen.. i fjor gikk egenltig året ut på å dra til lege, sykehus og lege hele tiden .. også kom William fortidlig å ting ble ikke helt som det skulle.. Jeg må innrømme å si at jeg faktisk begynte alt for tidlig på skolen etter fødselen.. jeg begynte jo etter 3 månder etter at William kom. Og ja det var alt for tidlig.. Kjenner ennå at kroppen min ikke er som den skal.. Har gått rundt til alle å sagt at for guds skyld gå ferdig skolen først..
Men ja nå kom det litt tanker ut.. men nå er øya mine omtrent dotti ned så nå tar jeg kveld.. ;)

Sender med bilde av dåpsbarnet mitt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar