søndag 10. oktober 2010

William snart 6 månder og mine nedturer

Dagene går så alt for fort.. William er hele 6 månder den 2. juli nå.. Et helt halvtår.. Hvor blir virkelig tiden av?
William vokser så fort at jeg ønsker nesten han kunne blitt like liten som han var da han ble født..
Var på 5 månderskontroll den 14.juni da veide han 7135 gr og var 63,5 cm lang og 42,5 cm rundt hode tror jeg.
Han vokser fort å når jeg ser på andre blogger ser jeg at enkelte er omtrent like stor som han var på 5 månderskontorllen som de er på 3 månderskontrollen.. Så han er vel litt treg i veksten.. Men det har vel med at han er født 5 uker før tiden.. William har vært god den siste tiden, det er lite som skal til for å få han til å le.. Eller lettere sagt å få han til å få latterkrampe.. Han ler slik at han får hikke også blir han irritert av hikken :P
Han har også noen sutre dager.. sånn som i dag, dagen har bestått av bare sutring, mat og søvn og bleiebytting.. Og det er så slitsom at enkelte dager vil jeg bare gi opp.. Men jeg veit jeg må være sterk for lille William og er glad han og Chriss er der for meg.. Jeg tror kanskje jeg har hadd litt psykiske nedturer enkelte dager pga at jeg rett å slett begynte på skolen for tidlig.. Dagene var harde, men jeg har klart det! Et år med skole med en del fravær pga sykehusbesøk og lege besøk.. Men jeg klarte det, nå har jeg 2 år med lærling tid å jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Gleder meg til å begynne å jobbe ;)

Var til legen den 17. og tok glukosetesten igjen.. Er vel 3 gang jeg tar den.. Og jo den var litt forhøyet den dagen å.. Han sa at jeg hadde ikke diabetes men sto i fare til å få det viss jeg ikke endret kostollet mitt.. Så nå blir det endring av kosthold og litt mer trening forrover. Det ordner seg da til slutt..



Vi har foresten skaffet oss katt ;) Herlige dyr altså ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar