søndag 10. oktober 2010

en liten oppdatering fra oss på byåsen ;)

For et halvt år siden, var William så liten. Jeg savner egentlig den tiden der jeg bare kunne sitte å kose med han i fanget og bare ta det helt med ro. For å si det slik den tiden er over nå.. William har vokst seg stor. Han ligger jo litt under gjennomsnittet i vekt å lengde, men det er så å si helt greit for da er han bare liten litt lengre ;) Og det er ikke snakk om mye da..
Uansett om han er liten så vokser han alt for fort fordi.. Et halvt år kan da ikke gå så fort!

Så liten bare 2635gr og 45cm Men nå litt over 7kg og nesten 65 cm!

Ingenting er som å sitte oppreist og ligge på magen, eller det å gå (jeg holder han og han går som om han har gått lenge) å ligge på ryggen er ikke gøy noe mer. Legger jeg han på ryggen tar det ikke mange sekundene før han snur seg.. Men kan ikke si han ligger så lenge aleine men han ligger en liten stund å leiker alene da.
Tror ikke det er lenge til han begynner å krype :O


William har fått to tenner, de kom på to uker i begynnelsen av juni



Dagene går egentlig i et om dagene for William har begynt å kreve litt mer. Matvanene har blitt annerledes, han spiser nå et måltid melk om morgenen og tar grøt neste måltid. Måltidet etter der får han melk og most frukt, til han så får middagsglass som jeg nettopp har begynt å gi så det er ikke mye. Men han syns det er godt så det går rett veien.
Tenkte faktisk å begynne å lage mat til han, men vi får se hvordan det blir. På kvelden får han sitt siste måltid som er melk og grøt før han tar kveld;)

Må innrømme å si at nå har jeg sittet å skrevet på dette innlegget i to timer snart:P og det var ikke mye:P Men en liten oppdatering.. Jeg skal prøve å bli litt bedre til å skrive innlegg for det kommer jo til å skje litt fremover siden det er ferie nå. skal prøve å få gjort noe eller finne noe å blogge om, ta masse bilder isåfall ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar