søndag 10. oktober 2010

en smørglad baby ;)

Nå er det ei uke siden lillegutt smakte på grøt eller rettere sagt velling er det vel det kalles, en tynn grøt.
Å jeg ser det på han at dette er bra, han sover hele natten fra 11-5 ca minus pluss en time.. Og han er glad hele dagen og smiler som bare det.. Tror nesten dette er det beste jeg har gjort til han, for før dette så skreik han mye og da mener jeg så mye at jeg selv satt meg ned å skreik sammen med han en gang i blandt.. Men neida nå er han verdens blideste baby som smiler å ler og er bare glad ;D
Skrikingen var jo faktisk så ille at vi trodde det var kolikk, men han ble jo så fornøyd etter at jeg begynte med både erstatning og grøt at dette ordnet seg selv ;)

Så nå går dagene på skinner, han sover godt om natten og det lille kjæresteparet får litt tid for seg selv de å;) Det er så godt!!!!

På tirsdagen er det vaksinasjon:/ gruuuuuuer meg ennå!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar