søndag 10. oktober 2010

lang trilletur og bilder av gogutten;)

Dagen i går var suuuper!
Vi kuuulan til klokken var tolv også gikk turen ned til Dalgår helsestasjon for å veie han.. Tenkte jeg skulle sjekke hvor mye han veide for det hadde jeg lurt på lenge. Å jammen har han lagt på seg 900gr på en måned.. Så nå er vekta hans på 5,3kg og han er 58,5 cm lang.. Gud hvor han vokser! (Guttenes normalverdier er 5.0 til 7.8 kilo, og 57 til 66 cm)
Syns det er bra han kom tidlig for da er han baby mye lengre :P
Etter vi hadde veid han dro jeg for å handle bleier og var på vei til å gå hjem, men jeg tok å snudde vognen og gikk en
annen vei, jeg bestemte meg for å gå til byen nemelig.. Og det var et godt stykke fant jeg ut..

Der er ruten jeg gikk, i følge gulesider var det omtrent en mil å gå.. Helt greit å gå egentlig for det var så å si ingen bakker.. Ble faktisk ikke klar før jeg kom hjem og gikk opp den bratte bakken rett tmed der vi bor:P
Tok trikken hjem for jeg hadde aldri kunnet gått hjem for William våknet omtrent i det vi gikk på trikken;)









Slenger med noen bilder av gullklumpen min<3
Det første bilde er av meg, ser dere noe likhet på han og meg?




Katten til mamma var med en dag, undulatene våre var veldig arti å se på ;)
Vi matcha værandre her en dag, Begge like stripete :P



Gruer meg masse til neste tirsdag, da skal lillegutt få den første vaksinen sin:/ huff...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar