søndag 10. oktober 2010

endelig en rutine i heimen :D

aaah, lillegutt er 11 uker i dag.. Tiden går jammen meg fort, når jeg tenker tilbake til fødselen kan jeg huske alt.. Husker smerten og hva jeg sa og den herlige følelsen da lille William ble lagt oppå brystet mitt..
Nå ligger han i sprinkelsenga si og sover så søtt, han sovnet i halv 8 tiden og var oppe og fikk litt mat før han sovnet atmed meg i senga vår til jeg la han i sin egen.. og der ligger han ennå.. Flinke gutten til mamma har begynt å fått litt rutie..
Det er så deilig!
Dette har han bare gjort de to siste dagene da men:P Vi satser på at det holder seg slik.
Den 2. april er han hele 3 måneder, den 30.mars skal vi dra å ta vaksine, jeg gruer meg. Vokser alt for fort som sagt.. Men gud hvor herlig det er jo gamlere han blir. I begynnelsen av mars begynte han å smile lille vennen vår.. Har aldri sett noe så nyyyydelig! Han har også blitt kjempe sterk i nakken og holder det oppe så det er så arti å se på han nå..
Elsker gutten min<3

Ei venninne fikk en søt liten prins i går, han er helskjønn, rart å tenke på at William var mindre enn det.. Men han vokser jo fort så det tar vel ikke lange tiden før de tar igjen hverandre.. gleder meg isåfall sykt til å se de alle sammen, Han var jo så søt, blir nesten babysyk igjen :O

Har foresten den siste uken nå vært på babysvømming både på pirbadet og på husebybadet.. Vi ble fort enig om at det som passet oss best var egentlig pirbadet.. Det pga at det er litt tidligere enn på huseby.. I pirbadet begynte det halv 1 noe som passet perfekt siden både William og de vi dro med er mest våken om dagen.. For på huseby begynte det ikke før 2 og det var i to tiden vi dro fra pirbadet da vi var der og da blekket de tvert.. Men det er jo det at på huseby er det instruktører som viser deg hvordan du lar barnet dit svømme under vann.. Men det tørr jeg ikke rett å slett så det har ikke noe å si om det ikke er det på pirbadet for der var det slik at det var trim for oss mødrene..
Ble isåfall klar i fotene og lårene :D
Så neste gang blir det Pirbadet, det er verdt det selv om det koster 160 kr, for vi får jo bade så lenge vi kan når vi drar dit og det er jo mye større enn huseby..

så alle trondhjemere jeg anbefaler babysvømmingen på tirsdagene klokken halv 1.. Jeg begynte da William var 2 og en halv måned.. og det gikk fint så lenge jeg holdte hode hans mens vi hoppet og spratt i bassenget ;)
William har begynt å smile :D første gang den 4. mars 2010 !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar