søndag 10. oktober 2010

Babysvømming og alt for mye snø....

Tiden går å William har jammen meg blitt 2 måneder og to uker.. Sykt at tiden går så fort altså.. Eller tiden går sakte, men han vokser så alt for fort.. Han har begynt å smile ganske mye den siste uka.. Når han får mat ligger han å gliser som bare det, er så arti å se på han for han ser deg virkelig inn i øynene og gliser..
Åja da blir mor stolt ;)
Ellers så utvikler han seg fort syns jeg, han løfter på nakken og holder den oppe lenge og omtrent nekter å legge ned hode og kvile.. Jeg la han også på magen i dag, han ble kjempe sur, men han løftet på hode og grein til også snudde han seg over på ryggen.. Tiden går alllllllt for fort..
I morgen, tirsdagen drar jeg å ei venninne å skal prøve babysvømming.. Noen som har prøvd det? Hvor gammel var barnet ditt da?

Ellers så koser vi oss om dagene, ligger sånn halveis lenge om dagene.. Prøver å pakke litt , noe jeg egnetlig hater så det går ikke så bra, men vi skal på visning på onsdagen å håpe så masse på at vi får den leiligheten for jeg elsker den!!
Prøver å gå litt turer for å komme oss ut om dagene og drar til byen og klæbu noen turer..Er utrolig kjedelig å sitte inne om dagene særlig når det er såpass varmt ute at jeg omtrent bare kan gå i bare genser.
Men med tanken på å gå ute nå frister egentlig ikke, har omtrent vært snøstorm i en uke nå å det har kommet hele en meter med snø omtrent.. Guuud jeg er lei snøen!

Lillegutt har foresten litt problemer med magen, har ikke bæsjet på snart tre dager.. Er det noe jeg kan gjøre for å få igang det igjen ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar