søndag 10. oktober 2010

Endelig sover han..

Dagene er utrolig slitsomme. William skriker og skal bare ha trøst hele tiden.. Det tar virkelig på kan man si..
Jeg er dødssliten og har egentlig lyst å gå å legge meg nå , men får det ikke til.. I morgen så skal vi dra til legen med han, han virker litt syk, jeg er så redd for at det skal være astma eller allergi eller noe sånt så jeg fikk bestilt time til han i morgen samtidlig som vi skal på et sånn prosjekt om kolikk. De på Klæbu Legesenter har et prosjekt på gang der de skal bruke akupuntur å sjekke om det virker mot kolikk.. Jeg vet jo trossalt ikke om det er kolikk minstemann har egentlig.. for han var jo ca 5 uker kanskje da han begynte med den hylskrikingen som varte i to uker.. Så hadde han en liten pause noen dager til så å begynne igjen.. Men jeg veit ikke om det er det at han er sulten eller om det er det at han har mageknip.. For når han skriker vil han ha pupp, og ja jeg har blitt sår å hadd vonde pupper ei stund for å si det slik.. Så i morgen drar vi for å sjekke om de kan fikse det eller i det hele tatt gi meg noen råd.. Jeg begynte jo med morsmelk erstatning for ikke lenge siden etter den to ukersskrikeperioden.. og han ble fornøyd, men jeg mener at nå er det omtrent like dan.. Vi får se i morgen, håper det ordner seg ;)

Klems og god natt ;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar