lørdag 9. oktober 2010

Føler jeg er til legen omtrent vær uke jeg..

I forje uke på torsdag var jeg hos jordmor å gjorde den faste sv.skaps kontrollen.. På lørdagskveld den helga begynte jeg å få syyykt vondt i hode.. Hodepina gikk jeg med i dag helt til jeg var hos legen å fikk testet ut hva det var..
Legen fikk testet ut, tok en haug med prøver, satt å venta lenge siden det var litt lite folk der i dag..
Da jeg hadde kommet inn igjen, selvsagt etter å ha forklart hvordan jeg følte meg å slik, med konstant hodepine men ellers var frisk, så fant han ut at det kunne være bihulebettennelse. På labben gjorde de en sånn infeksjonsprøve som det gjorde utslag på.. Så han fant ut at han måtte teste meg for NØFF NØFF, de tester ikke andre enn de som er i risikogruppene fikk jeg høre, og jeg er jo i to av det siden jeg både er gravid å har den sv.skaps diabetesen..
Så han kom frem på at det mest sanmsynlig kunne være en liten bihulebettennelse eller en begynnende influensa, så nå fikk jeg faktisk beskjed om å måle tempen morgen og kveld og ringe legen med en gang når den var over 38 grader..

Så jeg sitter faktisk nå å vurderer sterkt å ta NØFFNØFF vaksinen.. Legen snakket mye om den siden jeg var veldig usikker på den for man hører liksom ikke så mye om den på tv som er positivt..
Men siden han snakket veldig mye positivt og i at den ene turnuslegen som er høygravid har tatt den så vurderer faktisk ganske sterkt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar