lørdag 9. oktober 2010

Bihulebettennelse og nøff nøff vaksinen

Joda, man kan virkelig si at her sjer det ting i gården.. Forje helg fikk jeg jo så vondt i hode sånn plutselig å det viste seg å være sannsynligvis bihulebettennelse.. Legen sa han skulle ringe i dag fordi han testet meg for nøff nøff når jeg var der sist , men han har ikke ringt ennå.. Tenkte å ringe de på mandagen bare for å dobbeltsjekke for å være på den sikre siden. Man veit jo aldri.. Men formen er liksom så bra så jeg tror ikke det er det da.. Men hvem vet, ifølge VG var det jo ei gravid dame som ikke hadde en eneste symtom på at hun hadde svineinfluensa så man kan jo lure litt da.. Det er jo litt skummelt..

Men isåfall legen anbefalte meg sterkt å ta vaksinen, jeg er jo i to risikogrupper siden jeg er gravid å har fått den sv.skaps diabetesen.. Så jeg tror faktisk at det blir vaksine neste uke på meg , selv om jeg egentlig er litt mot den vaksinen.. Man veit jo ikke hva bivirkningene kan være om noen år?
Men jeg må si det er betryggende å høre at den ene legen der osm er høygravid har tatt den.. Det hjelper litt..

Neste uke skal jeg på ultralyd, mulig svigermor blir med en tur:) Så da får jeg vite hvor stor lillegutt har blitt og om hvordan han har vokst hittil ;)
Gleder meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar