søndag 10. oktober 2010

lærling gruppeintervju, gruer meg :/



Her sitter jeg sammen min kjære og alle tre fuglene. Joda Donald har kommet hjem til ho mor. Å far da selvsagt.
William sovnet i armene mine istad så jeg la han i senga si så Donald kan herje som han vil å bråke og gå oss på nervene :P hehe Neida han er en fyr for seg selv, lydene er selvsagt høye men han må da få kose seg han å;)
Donald er rett å slett noe for seg selv;) Han har feriert hjemme hos ei i slekta til Chriss, ei venninne av meg vil jeg si;) der har han hadd det supert , nå sitter han oppå burene til undulatene vårres og vasker seg og koser seg;)

Idag skal jeg på gruppeintervju på komunnesenteret ned i Trondheim, er et møte om jeg får lærlingplass, jeg gruer meg litt igrunn for jeg er så skeptisk på det at de kaller det et gruppeintervju.. Lurer på hvordan det funker rett å slett..
Men vi satser på at det går bra, jeg skal i såfall gjøre mitt beste. Og siden jeg veit at jeg så å si egentlig har fått den lærlingplassen jeg ønsker så veit jeg at jeg kommer dit;) Gleder meg sykt til å begynne.
Sitter faktisk å lurer på om vi skal søke om barnehageplass dit til lillegutt.. Men siden jeg skal jobbe i småbarnsavdelingen så veit jeg ikke om det går egentlig.. Må isåfall gjøre det slik at jeg ikke jobber på samme gruppe enn hva han går i.
Ønsker meg selv lykke til på lærling gruppeintervjuet i dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar