søndag 10. oktober 2010

dåp og bilder

Iiiiiiik, som tiden går, om en måned skal lille vennen døpes.. Ja vi er egenltig ganske seint ute, men alt må jo klaffe. Min kjære farmor og hennes samboer Leif kommer den 2.juni slik at de kan dra på hurtigrutatur fra trondheimen så da blir de her i trondheimen noen dager før de drar.. Det blir koslig, de bor jo helt nede i Sauda så vi får ikke sett de så ofte. Og de har jo faktisk ikke sett lille vennen min ennå;)
Men ja, dåpen er fortsatt bare en måned unna og jeg begynner å få litt nerver.. Hvem skal være fadder, hvem skal bære han opp? I det hele tatt hvordan skal jeg pynte, hva skal jeg servere?
Men vi satser på at alt ordner seg. I morgen skal jeg ringe å bestille lokale. Var ikke så dyrt å leie det å vi har på ingen måte plass her hjemme til å ha det her. 700kr for en dag går jo an og det er jo et helt hus så det blir bra vettu;)
Lille William rekker jo omtrent å lære seg å gå opp til alteret da han skal døpes eller han er jo 5 månder da så han er jo litt storgutt da;) Håper bare dagen går greit og vi kommer til å kose oss masse;)

Ellers går dagene sånn halveis i 1. her .. Jeg har begynt på skolen for fult og koser meg.. Det er ikke altid like greit å dra fra vennen, men jeg setter veldig stor pris på å komme hjem til han der han ligger med det store smilende ansiktet når han hører sin mor;)
Oppgavene på skolen spiser meg snart opp. Jeg har fått gjort ferdig en oppgave som jeg har slitt veldig med. Eller jeg sleit veldig med å komme igang å skrive rett å slett.. Viste liksom ikke hvor jeg skulle begynne og det ble bare rot. Leverte den til veiledning å det viste seg at det var en del jeg måtte uttdype litt mer så da er det påen igjen. Men først må jeg få gjort ferdig den som skal være ferdig til i morgen. Huff..
Den største utfordningen er egentlig det å få gjort leksene og ikke dulle med lille vennen min, men det er syyyykt vanskelig når han ligger sånn å ser på meg..

Håper William forsetter med å ha disse fine blå øynene, noe som er veldig sannsynlig siden både jeg og Chriss har blåe øyne da ;P

Var foresten på det snåleste intervjuet ever her om dagen. Gruppe intervju angående lærlingplass.. Får ikke til å forklare det så bra men det var en blanding mellom farmen og robinson. De ville vel se oss hvordan vi sammarbeidet rett å slett. For meg gikk den gruppe greien litt dårlig, men vi hadde et individuelt intervju som jeg faktisk tror gikk ganske bra ;)
Så nå håper vi på det beste å satser på at alt ordner seg;)
Så da blir det mest sannsynlig lærlingtid til høsten..

Men jeg må si en ting, jeg har begynt å tenke litt.. jeg syns det er litt tøft å være borte fra vennen min så jeg håper at når jeg begynner å jobbe nå så blir det muligens litt kortere dager eller en dag i uker der jeg har fri å er med han. eller noe lignede. Blir liksom litt lite tide med han sammen meg.. hmmm... jeg har tilåmed sagt det til Chriss at jeg gleder meg til å få neste mann for da skal jeg være hjemme.. Med både William og det nye medlemet. Men det blir noen år til ennå da, for jeg var faktisk å satt inn spiral her om dagen og håper at den funker som den skal nå for den var veeeeldig dyr.. Anbefaler den foresten forskjell til minipiller og pstav.. For de to gir oss sterke blødninger og hvem vil vel det..

Men nå får jeg legge meg, en lang dag i morgen..
slenger med noen bilder av vennen her om dagen:P måtte bare:P


Godterimonsen og den gniene lille vennen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar