søndag 10. oktober 2010

Jeg har blitt fiskeenke....

Sesongen for fisking har startet, og her sitter jeg alene. Chriss dro nettopp ut for å fiske. Sjøørett er vist det som står på planen. Skjønner han jo godt, å fikse er jo skikkelig arti egentlig og avslappende rett å slett.. Men det blir et par dager eller kvelder alene. Skal ikke si så mye på det for det er godt å være litt alene en gang iblandt..
William er lagt og jeg har tent litt lys opp i alt rotet mitt og sitter her å har det skiikkelig koslig.. Godt å være litt aleine;)

Elsker uansett disse to gutta ;) <3




Noen har foresten blitt veldig sterkt i nakken ;) tatt for en måned siden..
Der var vi igjen, lille vennen min våknet igjen, men nå er han lagt igjen;)
Foresten noen der ute som har prøvd knekkebrød dietten? Eller byttet ut knekkis med brød for å miste noen kilo?
Jeg begynte i dag med å bare spise knekkis til måltidene mine og middag selvsagt. over helgen nå skal jeg begynne på den treninga til Jillian (den slemme trenern fra slankekrigen :P )
30 days Shred heter det vist. har hørt det er ganske så harde greier, men at det skal funke ganske bra;)
Noen som har hørt om det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar