fredag 15. oktober 2010

mammahjerte har det ikke bra i dag:(

Det er helt forferdelig å se de små være syke.. William har vært dårlig siden søndag.. Har aldri sett han så dårlig som han er nå, han sovner på brystkassen min og om natten vil han ikke ligge andre plasser enn oppå brystkassen min.. gjett om det er slitsomt .. Jeg blir jo liggende på vakt hele tiden og holder rundt han..

Vi var hos legen i dag og fikk sjekket han og ja det var nok det jeg hadde antatt øre -og halsbettenelse.. Infeksjonsprøven de tok lå på rundt 90.. og den skulle ligge på 8 til vanlig.. Ble nesten litt sjokka da han sa det.. Utrolig.. Er ikke rart han er så dårlig form.. Han sover hele dagen og skriker hele tiden.. Jeg får så vondt av han.. Nå ligger han i soffan ved siden av meg.. Liker å ha han i nærheten å se at han puster.. Når han våkner er det på tide med pensilin igjen.. Og viss han ikke blir bedre i morgen så skulle jeg ringe på legen igjen.. Merker jo fort om han er i bedre form for han er virkelig ikke seg selv.. Han er jo egentlig skikkelig aktiv, men nå er han en liten baby igjen omtrent..



Det er ikke vær dag han ligger slikt..
Håper han blir frisk snart.. Gleder meg til å se et skikkelig smil igjen..

Var foresten en god stund siden jeghar skrevet her nå, men er i full fart med lærlingtiden nå og har allerede ligget syk i 10 dager med lungebetennelse.. Regner med det er jeg som har smittet lille vennen da.. Men det er nok derfor jeg er treg med å skrive..

Men det som har skjedd siden sist er at William har nesten begynt å gå.. eller vil vel si han reiser seg ganske bra og mangler bare litt ekstra balanse..

Men nå er det en liten en som våkner igjen å skal ha en dose med pensilin;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar