fredag 15. oktober 2010

Syke, gale Stine

Sånn da har jeg fått overført de viktigste innleggene fra blogg.no.. Var så lei blogg.no at nå skiftet jeg endelig.. Siden jeg veit jeg ikke har så mange fastelesere så har det vel ingenting å si.. Så ja her er jeg, å takk for velkomsten.. ;)
Ellers kan jeg vel si at mye har sjett i det siste, eller mye og mye.. Jeg har vært syk siden midten av august, lurer på om imunforsvaret mitt ikke er helt i vater.. Først var det vanlig luftveisinfeksjon, så var det lungebettenelse, mens nå er vi litt usikre.. Går isåfall med en infeksjon i kroppen som jeg ikke blir kvitt.. Noe som er litt irriterende siden det blir sykmelding på sykmelding noe som kan resultere i at lærlingtiden min blir forlenget, noe jeg selvsagt ikke håper på da.. Men muligheten er der da.. William har også vært dårlig.. Var vel pga av meg det da, skreiv om det for ikke så lenge siden.. Han hadde isåfall halsbettenelse.. Men han har kommet seg fra den da.. Nå er han helt i hundre om dagen, litt sutrete nå for nå er den 7 tanna på vei.. Syns det er litt arti at han har fått så mye tenner allerede.. 9 månder og 7 tenner snart.. Neste månde er han ti månder, tenk hvor fort tiden går, og det som er litt skummelt er at han begynner i barnehagen. Det er skikkelig rart å tenke på at han begynner i barnehagen allerede.. Syns ikke det er lenge siden jeg gikk der som en stor hval og vugget frem og tilbake. Men nei da her går han omtrent selv.. Vi har ikke kommet så langt i utviklingen men det er ikke så lenge til han gjør det. Idag sto han ved gåbilen sin og støttet seg til den og holdte leken han hadde med begge henderne.. Det vil si det er ikke lenge til han står selv:)
Kan huske jeg sa at jeg gledet meg til han begynte å gå for ikke lenge siden, men må si jeg gruer meg nå.. Han kommer til å være over alt!

Nå tar jeg kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar