søndag 10. oktober 2010

skoletanker...

Å så hærlig livet er! Jeg har verdens skjønneste gutt og kjæreste og jeg har det selv helt fantastisk!
Dagene går , William har fylt 1 måned allerede, jeg er frisk å rask etter fødselen og har aldri følt meg så bra..

Enn det egentlig skulle ikke William kommet før om på lørdagen nå i morgen, men ennå nå er er han jo faktisk 5 uker gammel i morgen, rart å tenke på at lille han egentlig skulle ha ligget i magen min ennå og vokst seg stor, men han har istede levd her ute i den store verden og kost seg med oss;) Han har jo faktisk vokst seg så stor at nå passer strl 50 på han og vi kan snart begynne med 56.. tiden går fort ;D

I den siste tiden etter fødselen så har jeg hatt så my jeg har hadd lyst å skrive om , men hver gang jeg setter meg ned for å skrive kommer sperren.. Hode blir helt blankt.. Hva gjorde jeg igår? Hva skjedde forje uke?
Er det dette som kalles ammetåke? Hukomelsen forsvinner bare sånn uten videre, men så kommer den tilbake etterhver..
Eller var det kanskje det slaget i hode jeg fikk da jeg datt av snowboardet eller hesten?

Jaja, livet er isåfall hærlig, ting begynner å sette seg til ro hjemme hos oss.. Ting begynner å komme på plass, jeg har fått flyttet om slik jeg ville ha det på stuen så jeg blir jo sjele glad:P hehe
Nå mangler jeg helgavasken på kjøkkenet og soverommene og badet.. Ting tar tid når leiligheten er så stor og alt støvet gjemmer seg bak krinkel og kroker.. Hybelkaniner here we come..
Det blir da rent å pent en gang i tiden..

Ellers så sitter jeg å tenker litt på skolestart.. Jeg har jo store tanker på å stå på eksamen til våren i år. Jeg tenker nå isåfall å begynne på skolen på mars, og da enten med lille William med meg eller så blir det slik at Chriss tar pappapermen da. Han kan jo faktisk ta ut mer perm enn vanlig for jeg er jo student så jeg får jo ikke så mye penger for å gå hjemme som han. Så planen er at han går hjemme til jeg slutter på skolen.. Så tar jeg permen derifra..
Tror dere det kan gå bra ?
Da blir det jo slik at jeg tar å pumper meg viss han er hjemme på pappaperm når jeg er på skolen slik at William får mat når jeg er borte.. Det gjør jo ting litt enklere å gi han flasken..
Tenker å dra på skolen en tur på tirsdagen neste uke, så da får jeg snakket med litt lærere og slik..

Håper jeg finner ut av det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar