søndag 10. oktober 2010

morsdag og kolikkplager...

Da er min første morsdag feiret;)
Morsdagen tilbringte vi litt over alt, vi gikk først en trilletur ned til svigers som bor en halvtime unna til så å spise en god lunsj. SKal si vi koste oss.. Jeg fikk morsdagsgaver og willliam fikk gaver .. Han fikk tilåmed hilst på sin oldefar Jørgen på farssiden.. Så ut som William koste seg;) Han fikk tilåmed en supersøt sparegris av oldefaren så den skal det bli masse penger i;D
Vi koste oss der jeg, Chriss, William, besteforeldrene og oldeforeldrene og onklene til William frem til rundt 2, for da kom nemelig min mor for å hente oss for da skulle William og jeg bortover til naboen i kl 2 men som min familie er vant til så er det å komme seint, den berømte strindatimen som vi kaller det så pent..MEn vi kom jo frem til slutt å der hadde vår nabo disket opp med fastelavensboller og New york brownies (tror jeg de heter) Det var isåfall sinnsykt godt! Vi koste oss.. !

Kan ellers si at jeg sliter litt om dagene de har godt til omtrent ingen søvn.. De siste fem dagene har vår kjære lille sønn holdt oss våken.. Jeg var så sliten at jeg måtte be min kjære om å holde seg våken litt å passe på William slik at jeg kunne sove.. Lenge siden jeg har vært så sliten.. Vi har begynt med noe som heter Miniform som egentlig skal gies til kolikk unger som får all luften til å forsvinne.. Så skal de sies at de minner litt om kolikk det at lille vennen er våken et bestemt tidspunkt rett etter mat får han det behovet for å skrike, å slik kan han holde på i mangfoldige timer.. Ikke rart jeg blir sliten altså.. Og for å si det slik, Chriss skal vær glad han tok seg fri torsdag og fredag forje uken, han hadde aldri overlevd på jobb viss han skulle det..

Noen som har flere råd om luft i magen? Han sliter virkelig, når han får melk kan han sutre litt en time etter han har fått mat og han sovner ikke før den siste rapen har kommet og det tar lang tid..

Elelrs så sliter jeg sykt med sårebryst, sykt vondt når han tar tak.. Lurer egentlig på om grunnen er at han tar alt for hardt i , så i morgen tar jeg turen til byen på apoteket for å kjøpe slik som man tar utenpå slik at han ikke tar sånn tak i brystet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar