søndag 10. oktober 2010

Vaginalkuler, våken netter og kolikkprosjekt..

Joda, i går var jeg på den berømte 6 ukers kontollen. Der ble det pratet om alt og ingenting. Det første var jo selvsagt prevansjon og der falt valget på minipillen. Jeg bare håper ikke å bli gravid når jeg går på det for det har vist ei jeg kjenner gjort:P Men vi snakket litt om at viss jeg ikke reagerer noe på den kunne jeg begynne på sånn (som man setter i hånda)
Den koster jo 1800 tror jeg og du kan ha den i 3 år eller ta den ut når som helst så det går vel egentlig helt greit for det skal ikke bli noen søsken på William med det første..

Senere i samtalen ble det snakket om bekken trening etter fødsel, kniping rett å slett.. Etter fødselen var det vist veldig viktig og knip så mye som mulig,

hver dag i den grunn for å få styrket bekkenet og få alt sammen der nede :P
Åja legen anbefalte å kjøpe vaginalkuler! Jeg måtte virkelig flire når han sa det. Vaginal kuler hva skal det være godt for?
Joda da kjente du om du kneip igjen i bekkenet og ikke i magen, for det var vist lett å knipe og at det var mer magen du tok i i.. Jaja tenkte jeg kanskje jeg må på kondomeriet å kjøpe meg de vaginalkulene da :p Jeg mener man kjenner om man kniper igjen der nede og ikke i magen altså.. Så det så :P

Ellers så har vi plagdes noe forferdelig med at William ikke sover fra klokken 3 til 6-7 om morgenen. Det er noe av det slitsomste og ekleste jeg har vært borti, for han ligger som regel og skriker de timene så jeg funderer på om det er kolikk han har.. Nevnte det til legen isåfall og han begynte å snakke om et prosjekt som ene legen på senteret holde på med.. Det skulle forskes på om akupuntur fungerte.. Jeg kan huske vennina mi var med på det, å jeg mener hun sa det fungerte.. Jeg mener det er kolikk han har, men de rundt meg mener ikke det for han fiser jo og raper, men om netterne er han ikke like flink med det ennå vi stryker han masse på ryggen og slikt..



Her er skjønneheten som vi har sett han de siste dagene ;)

Noen som veit hvordan jeg finner ut om det er kolikk foresten? Er som regel fra 3-4 til 6-7 om morgene han skal ha mat og etter det så skriker han i et sett og omternt skriker seg i søvn.. Og det hjelper ikke å ha han i senga med meg, han hylskriker! slitsomt sier du!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar