søndag 10. oktober 2010

sutrekoppen og morsmelkerstatning..

Nå begynner det virkelig å ta på , ca 8 -9 dager på rad har William holdt oss våken om netterne.. Han sutrer og skriker om dagene og om netterne er det hyyyyylskriking deluxe.. Omtrent ingenting funker.. Å ligge på pappas brystkasse ser ut til å funke, men etter en liten stund begynner han igjen.. Jeg skal egentlig bare vær glad for at jeg er hjemme om dagene , men jeg kan se det på chriss at det begynner å ta på.. Tror han sov i unnerkant av 3 timer i natt..
Dette må vel være kolikk?
Jeg veit rett å slett ikke hva han vil, han vil ha pupp hele tiden så jeg lurer også på om det er det at det er lite melk i mine bryst.. At kanskje det ikke er næring i melka.. Istad måtte jeg tilåmed ty til morsmelkerstatninga, da jeg ikke synes det kommer noe melk ut av brystene.. Og jammen drakk han omtrent 50 ml av det.. Nå ligger han å stor smiler i søvne er skikkelig arti å se på..
Det er nå bra han smiler litt da å ikke bare er lei seg..
Vurderer foresten å begynne med en eller to tskjeer med velling til kvelds, men lurer på hva dere syns om det? Jeg selv begynte med det da jeg var 6 uker siden min mor hadde litt for lite melk.. William er jo 6 uker nå så det går jo an.. Så kanskje vi får en mer fornøyd unge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar