søndag 10. oktober 2010

pumpeprosjekt bare for å se hvor mye melk han får i seg!

Nå skal jeg finne ut hvor mye litjmann drikker, pumpet det ene brystet istad, der var det 70ml.. I det andre var det 80ml.. Så nå skal jeg sjekke om det er det at han får for lite melk at det er det han griner av.. Han spiser jo som en hest,, nå har han fått i seg ca 140ml.. Syns det er litt mye jeg? Gulpet litt i ettertid og rapet som en voksen person.. :P
Jeg gikk litt med han i sånn bæresele og det funket bra, satt der bare å så litt på meg før det ble nok å ville ut.. Lå litt i fanget før vi la han i krybben og nå har han bætre sluknet ;D
Jeg er sjelefornøyd.. Men vi har selvsagt natten igjen så vi får se hvordan den blir..
Lurer på om siden det er netterne det er han sutrer på om det er det at jeg har mindre melk om netterne? Går det an?
Fikk et råd om at viss han våknet i natt å ikke ville sove etter en mating så kunne jeg lage litt tillegg til han med MME for å se om det er på grunn av at jeg har mindre melk om netterne..
Så vi får se hva natten bringer:P

Nå skal jeg gå å koke pumpa og flaska også hoppe i dusjen for litt egenpleie, det trengs :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar