søndag 10. oktober 2010

Ting tar tid, og flytting...

Igår kveld satt jeg å tenkte p åhva jeg skulle blogge om, jeg hadde store planer om å blogge om alt og ingenting.. Men i dag er husken lagt bort , jeg husker ingenting om hva jeg tenkte i går utenom det at jeg selvsagt skulle skrive om lille William.. Men det kom vel ikke som en bombe :P

Men i dag var jeg isåfall på helsestasjonen og veide William, han er jo i dag hele 7 uker og 3 dager og han veide i dag 4425gr og var 56 cm lang.. Han begynner å bli storgutt kan man si ;D Tanten min og søskenbarnet mitt kjørte meg nedover siden det var så kaldt ute.. Gradestokken i morrest sto på 21,9 minus grader.. Fikk henta de nye vinterskoene jeg bestilte å.. Litt store da men da er det i det minste plass til noen gode sokker..
Begynte med MME for noen dager siden og han har vært fornøyd så å si siden da så jeg tror kanskje den skrikeperioden var at han ikke fikk nok melk rett å slett.. Selv om han faktisk har vært litt suttrete de to siste dagene og vil bare ha kos.. Men jeg tror kanskje det er på grunn av at han er litt tett i nesa og litt luft smerter..
Ellers så er han bare så glad i mamman sin som er så snill å skjemmer han bort litt ved at han får sove i fanget å sånn:P

Har funnet ut at ting tar tid med en liten en i hus, ingenting går som planlagt, så nå planlegger jeg ikke så mye ut av dagen.. Tar det som det kommer;)
Fikk beskjed på fredagen at vi måtte ut innen juni fra leiligheten.. Det er typisk vår uflaks. Og nå alt det stresset ved å flytte med lille William i hus.. Det er jo sånn typisk, vi hadde jo faktisk planer om at vi skulle bo her en stund før vi flyttet og kanskje kjøpte oss noe for oss selv..

blogges senere , en som er klar for siste matingen før natten kommer;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar