fredag 15. oktober 2010

slitsom legging og sofakos;)

For en slitsom dag. I dag er min siste ferie dag. I morgen er det jobb og jeg vet rett å slett ikke når jeg har ferie igjen. blir vel til høst eller jul. Så jeg tror jeg kommer til å nyte stundene sammen William mye bedre enn hva jeg har gjort nå.. For nå blir tiden mer dyrebar siden jeg bare har noen timer før han skal legge seg for natten.. Jeg håper for guds skyld at det blir litt rutine på han snart.. Han er i seng før kl. 22.00 så jeg er fornøyd med det, men kunne tenkt meg å fått han i seng litt tidligere slik at det blir litt kveld før vi skal legge oss igjen.. Blir så sliten etter å ha lagt han for han vil ikke sove før han har skrikki en time.. Skriking er slitsom:/

Nå sitter jeg i soffaen og koser meg.. skal sitte her en stund for så å rydde opp det siste rotet mitt som jeg har rotet ut da jeg rydda soverommet.. greit å få noe i orden når man begynner å jobbe;)

Gleder meg til å jobbe med 11 små 1åringer i morgen og et år fremover;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar