fredag 15. oktober 2010

Begynnende lærling, og matrutiner..

Da var frokost, lunsj og brunsj ferdig spist. Jeg har forsjåvidt bare spist frokost, men William blir virkelig vartet opp.. Dagens mating begynte med en flaske melk på senga i 8 tiden, for så å få grøt og melk i 10-11 tiden.. Og etter det tok han første duppen sin for så å våkne til brunsj som var en brødskive med kaviar og melk (smakte kaviar for første gang i dag, gikk supert!) Senere blir det middag på glass er vist Kalkun, potetmos og maispure og et glass vann.. Han elsker den middagen.. For så å spise kveldsmat som er grøt og melk igjen..
Slik foregår matingen til lille vennen min, føles nesten som om jeg går å lager mat hele tiden å jeg glemmer rettåslett når jeg faktisk ga han mat sist.. Men heldigvis så klager han når han er sulten så det er ikke så vanskelig å vite når han er sulten :P

Jeg å William deler på dissa her, den er vist skikkelig arti syns han ;)Katten stakk av i 2 dager, godt å ha han hjem;)

I går var vi på matfestivalen i Trondheim, så mye rart å se og gode ting å smake på, men vi gikk på egon sammen min mor, far og mine to søstre å spiste pizza istede, skulle nesten ikke gjort det for når vi gikk gjennom resten av festivalen så ble jeg nesten kvalm av matlukten :P



William syns det var godt med brødskive med kaviar ;)

Men men dagene går å jobbingen nærmer seg fort.. På mandag starter jeg som lærling, gleder meg masse.. Blir godt å komme seg bort eller ut i jobb igjen.. Selv om jeg kunne tenkt meg å gått hjem med permisjon sammen William.. Men sånn ble det denne gang.. Han er jo så god uansett da ;)

Nå skal det sies at dette innlegget begynte jeg på i morgest rundt 12 tiden å ja nå blir det postet.. Skjønner kanksje hvorfor det ikke blir så mange innlegg fra meg for tiden.. All min tid går til William.. ;)

Han ble seriøst helt manisk av iskremen :O


Kjøpte foresten babycall her en dag TopCom fra Clas olson.. Anbefaler den ;) hører tilåmed musikken som står på hoss William og omtrent når han puster :P Det er søren ikke værst :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar