søndag 10. oktober 2010

Fotografering

I morgen drar vi på fame og fotograferer lille William.. Er spent på hvordan det blir. Er den kampanjen de har nå som vi skal på en gratis time.. Lurer på om de har noen forslag på hvordan bilde skal bli.. Syns de bildene der barnet ligger på magen med en eller annen boddy eller noe sånt på seg er fint. Men vi får se på hva fotografen finner på.. Veit isåfall at jeg skal ha med six pencen ;)

Men nå skal jeg ta kveld , har hatt en lang dag i dag, med grilling sammen familien vår;) Var kjempe koslig helt til jeg skulle legge William.. Han nektet å sove.. Tror jeg satt i nesten to timer å prøvde å legge han.. Så nå skal jeg ta kveld for jeg skulle virkelig lagt meg for to timer siden jeg å.. Er stuuuuuuup trøtt..
Kommer tilbake i morgen med kanskje et lite bilde av min kjære lille gullklump;)
Ser frem til i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar