søndag 10. oktober 2010

nyter de siste dagene MAX

Som han vokser! Før i dag la jeg William på sengen vår før jeg skulle legge han i senga si for å ta kveld..
Gjett hva han gjorde? Han løftet rompa og bakfotene og sto nesten på hode.. Til han tilslutt løftet hode å sto på alle fire .. Nå er det jammen ikke lenge til han kryper! Håper jeg får sett at han kryper før jeg begynner å jobbe da!

Jeg prøver å nyte de siste dagene med ferie nå.. Neste mandag begynner jeg å jobbe på barnehage.. Gleder meg masse men gruer meg litt å.. Jeg har jo aldri jobbet med så små barn før.. Bare lille William og noen andre små barn i familien.. Så dette blir arti tror jeg.. Det blir liksom noe annet enn å jobbe med de største på barnehagen som jeg gjorde i praksisuken..
Regner med det ordner seg ;)
Så nå nyter jeg de siste dagene max for nå veit jeg ikke når neste ferie er :P

Satte ut i dag i den nye hengekøye stolen min.. Tror jeg satt der en time nesten å koste meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar