søndag 10. oktober 2010

William oppdatering

Dagen har så vidt startet , men William er allerede på vei inn i første duppen sin. Jeg står å vugger på vognen og bygger opp musklene på den ene armen.. Siden ting tar tid i huset her så har William våknet allerede også.. Men ligger fortsatt i vognen ennå..
Syns virkelig de halvtimers duppene er slitsomme.. Rekker så vidt å ta frem støvsugeren før han vålner igjen..
Satser på at neste dupp varer mye lengre.. Tiden går utrolig fort for tiden.. Kan ikke tenke at det bare er 10 dager igjen til jeg begynner å jobbe igjen.. Så mye har skjedd i år og jeg tror nesten hode eksploderer snart..
Så mye tanker går i hode og jeg prøver å gjøre alt jeg kan for at jeg overlever hverdagen uten noen skrikeutbrudd.. Følelsene etter fødselen har virkelig forandret seg.. Jeg kan fort begynne å skrike av ingenting.. Bare det å se på et program på tven er en pine, tårekanalene åpner seg tvert!
Andre ting jeg tenker på er hvordan det blir når jeg begynner å jobbe.. Jeg har jo bare hatt 3 månder permisjon for så å begynne skolen igjen for at jeg skulle stå slik at jeg kunne begynne å jobbe lærling.. Og ja jeg klarte det.. Men jeg føler jeg har mistet litt av tiden sammen William.. Jeg føler ikke at jeg helt forstår han ennå.. Eller jeg kjenner han ikke helt for jeg veit fortsatt ikke forskjell på gråt fordi han skal ha mat eller gråt fordi han er trøtt.. Han er jo snart 7 månder og det er ikke før nå jeg faktisk føler at jeg begynner å bli kjent med Williamen min, takket være sommerferien min..
Jeg har tilbringt hver dag med han og han er med meg overalt..

Bilde tatt da han var

Det er jo så mye som skjer med han å.
-Han sitter snart selv (mangler litt balanse)
- Han spiser brød , best uten pålegg ennå, men holder på å tar på det å nå ;)
- Han har fått to tenner
- Han snur seg både fra mage til rygg og omvendt ganske kjapt
- Han elsker å hoppe i fanget eller ut å gå (slik at vi holder han litt.. elsker følelsen ved å gå på noe så han kjenner det i føttene)
- Han sover hele natten, men det har han forsåvidt gjort siden han var 2,5 måned.
- Han smiler å ler som bare det, sender man han et smil får du et lurt smil tilbake.
- Han er glad dagen lang, skriker som regel bare viss maten er sein eller viss han er trett..

Er arti å se på utviklingen hans, jeg tror ikke det er lenge til han begynner å krype nå for han har en tendenser til å ta opp rompa litt å føttene ligger klar til å krype :P

Men nå har jeg sittet med dette innlegget siden 11 i morrest så nå må jeg nesten gå å henge opp klær og alt det styret mens lillegull ligger å sover igjen;) må benytte sjansen nå mens han sover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar