søndag 20. februar 2011

kald morgen..

Idag var vi hjemme fra barnehagen begge to.. Syns det var rett å slett for kaldt å dra ut for å levere William for så å dra hjem igjen.. Nå har vi allerede lekt litt og spist masse, William er virkelig et matvrak uten like.. Ser han at vi spiser så skal han å ha selv om han nettopp har spist.. På barnehagen hans så sier de han spiser som en hest.. Og han spiser faktisk alt av brødskiven forskjell til de andre som hiver skorpene rundt seg.. Men nå må jeg få ryddet litt i leiligheta her.. Leiligheten er så liten med så mange rare løsninger at det blir liksom aldri ryddig her.. noe som irriterer meg grenseløst.. Jeg gleder meg til vi flytter til noe eget for å si det slik.. Der vi kan få ordnet våre saker ordentlig og lagre det slik vi vil selv.. men nå må jeg virkelig stikke.. Jeg må utnytte tiden når William sover ;)
Slenger med et bilde fra igår fra da vi dro fra barnehagen.. Det var kaldt ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar