søndag 27. mars 2011

Sykdom igjen!

Dagen i går var lang.. William og jeg dro en tur til byen og møte tante Gudrun, der var vi en liten stund og vandret før vi satte oss på bussen til Klæbu.. Mamma hadde fristet oss med kake;)
William var i en rar form denne dagen.. Han spiste lite og var litt småslapp.. Men vi koste oss uansett da, egentlig hadde vi tenkt å ta turen hjem , men bussen bestemte seg for å sette seg fast mellom Tanem og Klæbu.. Det var jo såpeglatt.. Og siden det ble så seint før neste buss gikk så la vi William der å lå over.. William var helt utslitt og hadde ikke sovet på 8 timer stakkar.. Er jo alt for lenge for lille gutten min.. Men han sov idet minste hele natten, noe han ikke har gjort så jeg var godt fornøyd ;)

Vi våknet i dag å mamman min var så snill at hun tom med seg vennen min opp i stuen så jeg fikk kvile hode litt igjen.. Er ikke vandt til å ligge på noen annen pute enn min egen så jeg hadde vondt i både nakke og hode.. Men men dagen gikk å William ble bare varmere og varmere, nå ligger han i senga i bare bleia.. Rumperakketten er satt og jeg la en kald klut på panna hans i stad.. Han snudde seg og bare så på meg å lukket øyene.. Kan vel si at han syns det var godt med det da.. Men jeg håper han blir fort frisk, jeg har ikke tid til å bli dårlig.. Blir jeg dårlig nå kan jeg ikke ta operasjonen så jeg må holde meg frisk.. Har jo kjent at jeg er små tett men det "forsvinner" liksom iløpet av dagen så det ordner seg.. Jeg må uansett være hjemme med William i morgen så da får begge kvile seg litt..
Håper han er i bedre form i morgen..


4 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har!
    Ha en fortsatt fin uke og god bedring til gutten :)

    SvarSlett
  2. Ikke gøy med sjukdom! Kan jeg spørre om hva slags operasjon du skal ha? Kan ikke huske å ha vært inne på bloggen din før, men koselig at du leser min :)

    SV: Takk :) Ble liten tid til å blogge i Sandefjord så da ble det en pause i helga. Kommer masse mer fremover nå da! :)

    SvarSlett
  3. SV: Åja. Kan hende jeg har lest den gamle bloggen din da ;) Operasjoner er vel aldri noe å glede seg til uansett. Men hvis det ordner opp så er det jo flotters! :) Lykke til hvertfall :)

    SvarSlett
  4. Næh...så flott blogg du har fått deg :-)

    Stakkars lille gut`n - Gi han en "bli-frisk" klem fra meg -og en til deg!

    klem

    SvarSlett