lørdag 26. mars 2011

Verdens beste SFO

Jeg kan med hånden på hjerte si at min SFO jobb er verdens beste SFO!  Denne uken har vært preget av årets musikal.. Vært år har de fast en musikal som er satt sammen av musikklæreren og elevene i 4.klasse..  Jeg fikk sett musikalen 3 ganger og den var like bra vær gang.. Så det jeg kan si er at jeg trives kjempe på den nye jobben min i 1.klassen og SFO.. Jeg har tilåmed vært mindre syk forksjell til hvor mye syk jeg faktisk var når jeg jobbet i barnehage..

Fikk brev i posten igår om at jeg har fått oprasjonsdato også. Sist jeg var hos øre, nese hals legen sa han at jeg var en kandidat til å ta restene etter mandeloprasjonen som jeg tok i 2008.. Helt greit det, men kjenner jeg er litt skeptisk akkurat nå da.. Er så lenge siden jeg tok mandlene at jeg ikke husker helt hvordan det var.. Men det order seg nok.. Er jo ikke akkurat store oprasjonen jeg skal gjennomgå men det er den narkosen og det etterpå som jeg tenker på da.. men men.. Så nå må jeg bare holde meg frisk i 2 uker slik at oprasjonen kan gå som vanlig ;)

William vokser stadig hele tiden.. Han har lært seg å gå så nå er han ooooooveralt! Han er en veldig aktiv gutt kan man si..
Den siste uken har han testet oss tror jeg.. Veldig usikker om det er testing eller om det er det at han begynner å bli dårlig.. Han er veldig ruskete i stemmen så vi får se hva denne helga bringer..

Håper isåfall at været er greit nok til å kanskje gå ut en tur.. trasig å sitte inne i mange dager, været har vært veldig skiftende med skikkelig snøstorm til fint "påskevær"...
Men vi har håpet på at været er fint slik at det blir Lian tur på søndagen også ;)

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Har lagt deg til i mammablogglisten vår, håper du synes det er ok. :-)

    SvarSlett
  2. Alex gleder seg slik til Thea begynner å gå! Jeg bare haha da kommer du sikkert til å ønske hun aldri lærte det ;) De er jo overalt da som du skriver :D

    SvarSlett