mandag 7. mars 2011

Du grønne skjønne tre god dag!!

Det ser nesten ut som det er full vinter igjen, i helgen kom det masse snø! Glad jeg tilbringte så å si hele helgen hjemme for det var den snøstormen ute..

Igår var vi hos svigers, svigemor lærte meg å hekle.. skal si jeg er hekte.. allerede strikket et skjerf som jeg skulle gi til mitt fremtidige søskenbarn også har nå begynt på grytkluter jeg tenkte å sende til farmor.. jeg er jo så treg at jeg har ikke sendt julegaven ennå.. enn å være så treg da gitt!
Men lønnen banker inn på kontoen på fredagen så da skal jeg ha fått gjort unna gryteklutene og sende nedover pakken;)

Men mer enn dette rekker jeg ikke å skrive for jeg skal nemelig på jobb nå.. William har blitt syk så han får være hjemme med pappa i dag;)

Tuddels ;) legger ut det jeg har heklet når jeg kommer hjem;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar