lørdag 5. mars 2011

Hardt å være småbarnsmor

En ting skal sies.. Det er utrolig hvor mye rart vi har fått plass til inni den leiligheta her.. Har så smått begynt å rydde  innpå soverommet nå, har som mål om å komme meg til klesskapet.. Det skal sies at rommet er ekstremt lite å det er bare et rom i leiligheta her så vår seng og Williams seng ligger innpå soveromet pluss to kommoder og et skap som er innbygd i veggen som egentlig ikke har skulla stått der.. Tror faktisk at jeg skal spørre om det er mulighet til å slå det istykker  å ordne det der senga til William står ved pipa.. Vi får se hva som skjer til sommern.. For jeg er søren ikke sikker på at vi kommer til å bo her så lenge.. 55kvm og 3 personer og en leilighet med mange rare løsninger kan bli litt hardt når William blir gamlere.. Men det er  jo derfor jeg prøver så godt jeg kan med å rydde unna mest mulig men det er søren ikke enkelt..

Jeg ble isåfall ferdig med å rydde rommet, mangler bare å hive noen poser så blir det enda bedre..Dagen i dag har gått kjempefort, William står altid opp i 6 tiden.. Han har vist gjort det en stund.. Men sånn egentlig skal jeg vel egentlig ikke klage for han har jo omtrent altid sovet lenge om dagene.. Men nå har han snudd.. omtrent på slaget 6 så våkner han..
Så dagene starter tidlig men dagene går så utrolig fort at jeg rekker ingenting.. Fikk isåfall ryddet rommet i dag.. Skal henge opp en vask med klær nå før jeg legger meg, så jeg får vasket enda mer i morgen.. heiv jo ut en drøss med klær fra rommet i dag.. Tror William brygger på noe for han er jo så ekstremt grinete.. gjør ikke annet enn å grine over alt..
Men det ordner seg satser på at han er bedre i morgen;) skal bake noe trur jeg eller lage noe annet godt..
Men nå lir det kvelden på meg for nå er jeg så trøtt at jeg dåner..

Hardt å være småbarnsmor ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar