søndag 20. februar 2011

William går!

bloggis bloggis og bloggis... Har tenkt lenge nå om jeg skal begynne å blogge igjen.. Leser jo blogger hver dag og prøver å få den bloglysten, men har stor mangle på hva jeg skal blogge om hver gang jeg setter meg ned.. Jeg blir plutselig skikkelig gira på å blogge men så setter jeg meg ned for å skrive å der var alle tankene borte.. Kanskje alzeimerlighten har kommet?
Føler isåfall at hukomelsen har forsvunnet, takket være den nye avtaleboken min husker jeg det meste nå, isåfall det som skrives ned.. Jeg har jo kunne skreve om William selvsagt, men å skrive om han hver bidige dag om hva vi gjør kan bli utrolig kjedelig i lengden..

I neste uke  er det vinterferie og det er karneval - skidag og utedager.. Gleder eg max til uka.. Blir en fin uke har jeg tro på..

William utvikler seg noe forferdelig for tiden.. Mamma og pappa er noe han sier hele dagen.. Lørdagen den 19 februar 2011 tok han sine første skritt å gikk fra kjøkkenet til stua, greit nok ikke mange meterne men langt for en liten pjok på 80cm :p hehe
Jeg har søkt ny barnehage på han som han komer til å begynne på i august. Jeg har jo byttet jobb fra barnehage til skole og ved skolen ligger barehagen så jeg kan levere han på barnehagen samme tid som jeg leverer;) Blir det ikke jobbing der etter sommeren er det uansett nærmere der vi bor så det er samma greia;)

Han har også begynt å spise selv, du ser hvordan det gikk her :P












Men nå stikker jeg, må kose meg resten av kvelden.. så gleder vi oss til i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar