fredag 8. april 2011

Regnet pisker på vinduet og jeg er utrolig glad for at jeg sitter inne i leiligheta vår ;)

Igår var jeg å tok de berømte mandelrestene, de sa klart ifra at de var veldig usikker på om det hjalp å ta de bort. Oprasjons legen fant ut at det bare var på den ene siden det var mandelrester igjen.. Så vi får håpe at jeg slutter å være så syk hele tiden når de er forsvunnet..

Oprasjonen var en litt rar opplevelse, var utrolig nervøs der jeg lå før jeg fikk sovemedesin og slikt men det tok ikke lange tiden så sov jeg. Når operasjonen var ferdig kan jeg huske de rulla meg over til den senga jeg skulle ligge i på overvåkningen, dunk sa det så lå jeg på sia også var jeg borte igjen.. Lå på overvåkingen i 2 timer før jeg våknet til igjen og man kan si det var litt av en oppvåkning.. Jeg hadde litt problemer med å puste i begynnelsen, kan si at nå veit jeg hvordan det er å bli kvalt.. For det var utolig ekkelt.. Når jeg tenker meg om så var det muligens da operasjonen var ferdig jeg fikk de pusteproblemene for jeg tror jeg lå og sov godt når jeg var på oppvåkningen fikk jeg høre.

Etter ei lita stund ble jeg kjørt innpå rommet mitt der jeg skulle ligge til i dag egentlig men jeg endte opp med å få dra hjem samme dagen.. Noe som egentlig var helt greit for da fikk jeg sett guttene mine igjen..
Nå sitter jeg å William å leker litt på gulvet og skal gjøre oss klar til å spise litt frokost og tenne opp i ovnen for mer kos;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar