søndag 3. april 2011

Trassalderen ?

Dagen startet i 7 tiden i dag, ikke den værste tiden å våkne opp på, jeg harr isåfall sovet mer enn nok i natt. Sovnet på soffaen i går og våknet halv 2 for så å gå å legge meg i senga, så nok søvn har jeg fått:P
I går var vi hos svigers, onkel Alex var hjemme på besøk så vi måtte jo besøke både han å de andre onklene og farmor og farfaren til William.. Vi storkoste oss og fikk servert verdens beste lasagne litt på kvelden. Tilslutt måtte vi bare gå hjem for William var skikkelig sliten og trøtt som bare det så vi tok turen hjem. Onklene til William bestemte seg for å bli med de å. Så da tok vi et slag med monopol;)
Kvelden eller man kan si at dagen ble suksessrik den.

Nå ligger William i sengen sin å dupper og vi skal etterhvert gå en tur ut og treffe min storesøster i dag. Vi må komme oss ut siden været er så fiiiint, det er knall sol ute å det er meldt 10 varmegrader.

Våren er på vei!

William er en prøvelse for tiden, han er små sutrette og har fått mye vilje. Får han det ikke helt som han vil legger han seg ned på gulvet å sutrer. Men jeg har et håp om at det forandrer seg veldig fort for det tar litt ekstra på når han holder på slikt. Men dette fikser vi..


 Bilde sier vel alt, han var trøtt også fikk han ikke på seg skoen sin :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar