mandag 11. april 2011

Vi har tatt frem sykkeln!

Årets siste vaksine tatt.. William og jeg var på helsestasjonen i morgest halv 9.. Tror vi var de første som var der. Morgenfugler vi vettu ;)
På helsestajsonen ble det en sprøyte i hånda og litt veiing og åling.. Gutten har blitt stor han, 79,2 cm og 10,5 kg.. Storgutt!

Dagen i dag har vært kjempe lang, og vi var jo ikke så veldig tidlig opp heller men jeg har virkelig gjort masse i dag.. Etter helsestasjonen dro jeg å William til byen for å få i hjelm til minstegutt.. For vi har nemelig fått i oss en slik en sykkelvogn, vi fikk den av de vi leier til.. Jeg viste de hadde en liggende ved garasjen så jeg spurte jo bare om vi kunne kjøpe den av de å da sa de jammen meg at vi kunne få den;) Snakk om snille utleiere!
Så da vi kom hjem fra byen og William hadde sovet ferdig duppen sin dro vi til butikken med sykkelvogna på slep.. Tungt var det nok ja, må nok venne meg på å sykle fremover for det var litt uvant :P
Da vi kom hjem fra butikken prøvde vi å rydde litt istua, er langt fra ferdig men fikk gjort noe isåfall.. Men dagen var lang og vi avsluttet den nå nettopp med en stor porsjon med pistasjis og brownies, å det var så godt for oss! Legger til bilder i morgen av de supre sykkelvognen;)

3 kommentarer:

  1. SV: Har akkurat oppdatert bloggen ;)

    Stor og fin gutt! Hvor gammel er han? :)

    SvarSlett
  2. SV: Bra størrelse det da! Amalie er 78,5 cm og 30 gram fra 10 kg :p Ho ligger godt over gjennomsnittet for jenter, for å si det sånn. Hehe. Og det var for 3 uker sida. Spennende å se hvordan de vokser fremover!

    Takk! Ja, skal bli det. Møte folk, ha noe fornuftig å gjøre, og ikke minst tjene penger!!

    SvarSlett
  3. SV: Her kom frøkna over termin :p Men ho var normal lengde da. De fleste jentene på hennes alder er opptil 5-10 cm kortere. Haha.

    Kjenner til den. Ho ble født i mars så var det 2 måneder så sommerferie og så var jeg tilbake på skolen igjen. Nestemann skal jeg ha full permisjon! ;)

    SvarSlett