lørdag 27. oktober 2012

Stine får ikke til å sove....


Jeg kan se lyset fra vinduet lyse opp vinduet.. Guttene ligger og snorker på vær sin ende av meg.. Må si jeg skulle ønsket rommet vårt hadde vært mye større.. Senga til william er jo max en halv meter fra oss.. Satser på at vi får flyttet så fort som mulig.. Men hva er muligheten for det.. :-/
Formen i dag har vært dårlig.. Hater og være sliten å trøtt for det går utover alle i huset.. Jeg kjefter og er sur og har ikke tålmodighet i det hele tatt..
Syns synd på de rundt meg..
Hos optikeren på torsdag fikk jeg vite at styrken hadde gått opp og en skjev hornhinne hadde kommet.. Så nå blir det skiftet linser slik at jeg får sett noe igjen.. 
Ellers har jeg fått vite at jeg har noe som heter spondylylose i korsryggen.. En skive som går frem og tilbake og presser på mine nerver i ryggen.. Ikke godt..
Nå får jeg ikke til å sove , selv om det kjennes ut som om jeg har sand på øyene og kroppen er tung.. 
Er så mye som skjer med både kropp og sjel at det er alt for mye å tenke på..
Men vi håper på en mye bedre dag i morgen slik at jeg kan kose meg med min sønn og kjæreste i morgen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar