søndag 28. oktober 2012

William+snø=glede<3

Omtrent en halv meter med snø har kommet siden det begynte å snø på torsdagen.. Tak rasene fra huset vi bor i går konstant nå.. Det var de jeg ikke så frem til denne vinteren.. Så redd for å få noe i hode eller at det går akkurat når william går ut.
En vinter jeg egentlig ikke har sett frem til selv om det at william koser seg max i snøen får meg til å smile vær dag.. Vi har prøvd ut akebrett og kastet snø på hverdandre og han elsker det.. Jeg var jo slik selv når jeg var liten og er egentlig litt barnslig av meg nå å.. Hadde det bare ikke vært for at kroppen min tåler så lite..

Men uansett så er det kjempe artig å være ute i snøen med william ;-) så vi kan se frem til en god vinter med mye sprell med Williamguttn :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar