tirsdag 1. april 2014

Når blodsukkeret levet sitt eget liv....

I natt har vært ei hard natt. Insulinpumpen peip såfall ti ganger. Å jeg våkna vær gang den peip. Blodsukkeret er over grensen,blodsukkeret stiger for raskt. det var alarmene som poppet opp. Skulle nesten tro at pumpen var tett men blodsukkeret roet deg litt på morgenen. Hadde 11,4 i morrest. Noe som fortsatt er litt høyt. Men skal få det ned iløpet av morgenen her nå.
Jeg har jo fått koblet på en slik dexcom g4 sender som hører til pumpen. Denne måler blodsukkeret vært 5. minutt. Så denne sier fra når blodsukkeret faller drastisk, stiger fort Ovs.. 
Senderen hjelper meg veldig. Fikk høre sist jeg var på sykehuset at det gikk an å søke om en slik en slik at man hsr den lengre enn de 3 ukene jeg har hatt den. Og det tror jeg jammen jeg kommer til å gjøre.
Slik så insulinpumpen min ut i natt, sist jeg så på hva blodsukkeret var i tre tiden så lå det på 22:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar